אילוף רועה גרמני

 

כלב רועה גרמני הוא כלב חזק מאוד ועירני, יש לו אישיות חזקה, ברורה, הוא בעל בטחון עצמי ואפילו המראה שלו משדר את זה בצורה ברורה.

זהו כלב שלא מפחד, יש לו אופי נאמן מאוד, אפילו בצורה קיצונית והוא יגן על ביתו ומשפחתו אפילו עד מוות אך לרוב הוא יהיה חזק מספיק כדי לנצח בקרב.הוא נענה להיררכיה וברגע שהוא לומד את מיקומו הוא ממלא הוראות בצורה מעולה.

הוא אינטיליגנטי מאוד, מגונן וגם מתוק וטוב עם ילדים.

כל זה גורם לרועה הגרמני להיות הכלב האולטימטיבי לאילוף. קל לבצע אילוף רועה גרמני וכמו כל כלב, כדאי להתחיל בגיל צעיר ככל הניתן.

אילוף רועה גרמני יכול להיות למטרות הגנה ושמירה, למטרות נחיה ואף משמש ככלב רועים. התכונות שפירטנו יחד עם חוש ריח ומוסר עבודה הופכים אותו למושלם לכל משימה וקל לאילוף.

אילוף רועה גרמני צריך להיעשות בחוכמה, כיאה לכלב אינטיליגנטי. מצד אחד חשוב להפעיל סבלנות, עיקביות ואף נוקשות, מצד שני קשיחות תייצר מצידו עקשנות וסרבנות ואנו לא רוצים בכך. אילוף רועה גרמני בשילוב שבחים יספקו הצלחות רבות, הוא נהנה מאתגרים ונהנה לבצע משימות. כפי שציינו חשוב להתחיל בגיל צעיר כיוון שזה גזע חשדן וחשוב לבנות איתו אמון מההתחלה, אך ברגע שיש קשר, הוא מאמץ את התנהגות בעליו והוא נאמן מאוד ומגונן מאוד.
זהו כלב רגיש וחכם ויכולות אלו מאפשרות לו להיות קשוב לבעליו בצורה בלתי רגילה. הוא ממש מזהה את האיתותים של בעליו ומגיב בהתאם וזה עוד משהו שהופך אותו לכלב מושלם לשמירה והגנה. היכולת שלו להתאים את עצמו ולהיות קשוב בצורה בלתי רגילה.

לחצו כאן ותמצאו המלצות על מאלף כלבים

מעבר ליעילות של אילוףך רועה גרמני, הוא פשוט כלב ידידותי וכיפי וכיף לשחק איתו ולהיות במחיצתו. הוא נבון וחרוץ וככל שנשקיע בו, הנאמנות שלו תחזיר לנו פי כמה ממה שהשקענו ונוכל להנות מפרות עמלנו. הסבלנות וההתמדה ישתלמו בצורה משמעותית.

לא סתם הוא שימש ככלב הנחיה הראשון בהיסטוריה, לאחר מלחמת העולם השניה. אילוף רועה גרמני כבר בגיל צעיר ורך מאפשר לנו לקבל את כל הטוב מהאופי והתכונות הטובות שלו ולאפשר לו ולנו חיים טובים יחד והנאה מכל חוזקותיו.

חשיפה של הכלב מגיל צעיר לסביבות שונות, לגירויים רבים ולהסחות משתנות, תעזור מאוד באילוף שלו ותאפשר לו להתמודד עם כל מצב שיקרה בדרכו. באמצעות תהליך חשיפה הדרגתי כבר מהרגע שהוא גור ודרך בגרותו, נוכל להשיג אימון מיטבי יותר, מגוון של התמודדויות טובות שלו, תגובות טובות למצבים משתנים וסביבות מאתגרות והמשך משמעת יציבה ורציפה.

אחד האתגרים שצריך לתת עליהם את הדעת באילוף של רועה גרמני הוא שמצד אחד הוא נאמן מאוד, מגונן מאוד, קשוב מאוד לבעליו ואינטיליגנטי, מצד שני זה יכול לגרור מצב שהוא מפרש סיטואציה כמצב מאיים ואז לתקוף אדם או בעל חיים שיתפס בעיניו כאיום לבעליו. על כן הבנה של אופיו המיוחד, רגישותו לצד חוזקו, יסייעו לנו לדייק את העבודה איתו ולהגיע לתוצאות והצלחות נפלאות.

הכלב שלכם זקוק לפנסיון לכלבים